Idol 2009

Den nya säsongen av Idol har börjats - ett av de program jag faktiskt följer troget. Idag inleds uttagningen av de som får vara med i fredagsfinalerna och slåss. Detta året har sannerligen varit fruktansvärt bra! Otroligt många bra kom till audition och nästan alla favoriter är fortfarande kvar :) Här följer en lista av de som gillas och de som jag tycker juryn borde gallrat bort..




+ Gillas

 

Erik – Jag ryser när jag lyssnar på hans 18 and life!

Clara – Verkar som en aning skör tjej med en grymt vacker röst J

Patrik – Jag säger bara Meatloaf!

Andreas – Killen är ju mesigare än mesigast. Fin röst dock

Carl – Skön utstrålning, lagom självförtroende och en skön röst. Ser fram mot att höra lite Queen ;)

Mariette – Sannerligen ett original! Rastafari (H)

Nicolle – vilken skön röst ^^

Moa – skön version av I don´t wanna miss a thing

Erika – skön röst

Camilla – Känns verkligen som någon som kört Epa och lyssnat på Carola aka Kanvråla.. Skön personlighet :P

Sabina – röst, utstrålning =)

Rasmus – han e skön

Calle – hans version av walking in memphis :O

Eddie – killen måste fan lida av ticks O.o Skön röst dock

 

- Nej tack


Durna – Måste bara lägga till henne även om hon är utslagen. Människans ögon är sjukt läskiga! Sedan har människan världens glappkäft. Tur hon åkte ut för man hade inte orkat se henne!

Piotr – Killen sjunger för helvete som en kråka -.- Farsan Baloo my ass, Bamse utan dunderhonung!

Nicklas – hmm, verkar vara en blyg sate..

Rabih – vem?

Karolina – Där är något med henne jag inte gillar.. Idol är inte hennes forum

Jon – en av de bästa auditionsen, men han har för helvete inte där att göra efter två urdåliga framträdanden! Bambi, akta isen…

Reza – Njaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0