Det här är jag !

Så här inledningsvis kanske det är bra att berätta lite allmänna fakta om mig själv :P

Jag är en 18 åring som bor i södra Skåne med mina föräldrar och en hund. Att gå ut med min hund är ett av mina intressen. Jag menar, en liten gullig hund kan ge otroligt mycket glädje :). Vad man än gör så är de en trogna.


Dessutom tycker jag om att läsa böcker, styrketräna och vara med mina vänner.

Jag går sista året på gymnasiet i malmö - samhällsprogrammet. Det ska bli otroligt skönt att sluta skolan sen :D

Min ambition är att komma bort från Skåne och upptäcka hur livet är på andra platser i Sverige. Jag vill studera i någon storstad, typ Sthlm lr Göteborg ^^

Jag är av åsikten att avkoppling är nyckeln till välbefinnande. Alla har sitt eget sätt att ta vara på sig själv. Därför tycker jag om att se på tv och spela tv- spel emellanåt. Strategispel som Final Fantasy gör att man kan släppa trycket från omvärlden. Det är helt enkelt en frihet :)

Det får väl räcka till att börja med.

Nöff nöff på er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0