Suck på heltid!

Någon mer än jag som verkligen avskyr att läsa om Vietnamkriget? Det enda goda med mina historielektioner är läraren som är ett riktigt original... Står mitt i en datorsal runt ettor, tvåor och treor och skriker "WAS IST MEIN NAME!?" rent av impuls, och citerar kändisar mitt i lektionen, spelar luftgitarr och snackar om sitt favoritlag Kalmar IF....


Gjorde en dryg uppgift idag där vi skulle svara på frågor om Vietnam, skulle egentligen ha tillförlitliga källor som Ne eller bra böckers.. slutade med att jag fick "kunskap från Wikipedia", för att citera Promoe, som för övrigt e jävligt bra!.



Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Ja precis! Yes det gjorde jag, sj? :)

2009-10-16 @ 22:43:47
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0