Irritationsmoment...

Någon som såg idol igår? =) Antar de flesta gjorde det.. Iaf, rocktema igår.. fyfan va jag sett fram mot de :D En av mina favoritidoler är Calle och se han shaka loss med guran till "are you gonna go my way" med Lenny Kravitz  var iaf inte Ozzy runt en midsommarstång... Han ROCKADE FETT (H) Jag tyckte dock inte om hans Slah- inspirerade hatt. Tyckte du om den?

Den som åkte ut var Nicklas. Gillas skarpt! :D Jag har länge stört mig på den killen. Hans stil är ganska annorlunda, vilket i sig inte är fel. I början gillade jag hans röst lite, men det blir enformigt och tjatigt.. Man såg när han sjöng igen hur alla fjortisar satt och skickade sms för att rösta på honom genom heeeeela hans framträdande. Tyckte mig även skymta Amanda -vardet... :S Iaf, vem i helvete väljer en sån random låt? Jag hade aldrig hört den låten före han sjöng den. Alla låtar han gjort sedan han blev "finalist" har varit totalt randomlåtar - "vaa, vilken är det? :S"

Killen kunde fan valt Otherside med Chillipeppers, eller kanske Long Before Rock and Roll med Mando... Skulle förmodligen varit mycket bättre... Men det är ändå hans val, inte mitt :P Nu är iaf alla som man inte gillade utslagna :)


"Vaaaaah, va saru?"




Vem åker nästa gång?




Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara 60 dagar kvar till Julafton!!



Lägg till min julblogg på Bloglovin´ för att vara säker på att inte missa all julstämning!



MVH Elin - Julbloggen ♥

http://julaftonsmorgon.blogg.se

2009-10-24 @ 14:43:56
Postat av: jessica

hahah okej, ja har nog aldrig sett det men ah ^^ ser inte så mkt på sport så ;D



okej härligt:)

ja shoppingen på gotland är typ sääämst! så jävla najs i sthlm juu :D

2009-10-24 @ 14:57:18
URL: http://jiwwe.blogg.se/
Postat av: jesssica

haha nej, ligger nog inte i vårt intresse :D



haha ja, sthlm är bäst på shopping ;) hihi

2009-10-24 @ 23:18:00
URL: http://jiwwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0