Höstlov (H)

Gick och hade matteprov idag vid 12. Jag har hört att matte C ska vara ett stort hopp från matte B, men än så länge märker jag ingen skillnad. Kanske kommer i de kommande kapitlen :)

Efter provet så fick jag beskedet att jag inte behövde komma på engelsklektionen vilket innebar att jag fick lov vid halv 2 :D Så det var bara att önska alla ett trevligt lov och bege sig hemåt ^^


Jag måste verkligen uppdatera mig, vet inte ens vilket tema det är på idol för morgondagen! :O Har inte haft lust att sitta vid datorn de senaste dagarna ^^

Nu blir de snart go maud, mye maud, maud i rättan tid! :P

Vad har ni för planer på lovet? (:

Kommentarer
Postat av: emma

så skönt (: vad gör du ikväll då? jag degar bara, som vanligt

2009-10-22 @ 22:28:09
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: JESSICA

haha jo men eller hur, men fotboll är ju inte så mycket bättre ju, då sparkar man ju bara på en boll. haha ;)

2009-10-23 @ 02:00:51
URL: http://jiwwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0