Grossistlager?

God dagens, läsarna!

Idag planerade man att bara ta det lugnt, så jag satt vid datorn och spelade flash- spel till klockan halv 1, då min bror kom och sa "nu ska vi hem till mamma!" Hade inte mycket till val...

För att över huvud taget kunna förstå min mors lägenhet så vill jag att du föreställer dig ett lager av galjar, kläder och böcker, inklusive vind och skafferikällare xD

Två timmar senare hade jag blivit utmattad, snytit mig sådär 500 ggr, och en hel trave med galjar =)

Jag antar att det finns något bra med en samlare till mor... :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Haha okej xD

2009-10-18 @ 15:47:19
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/
Postat av: Sabi - Hoppet om att bli skådespelare

Hehe ja Foki var verkligen en värdig vinnare tycker jag med:) Hon e så orginell och sig själv. Well vad händer denna Söndag?

2009-10-18 @ 17:20:45
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0