Glupsk? Bara förnamnet

Sitter och käkar frukost framför datorn som jag inte får (förlåt farsan (A)) med min systers hundvalp Mya i knäet. Ett större kräng får man leta efter asså! Det är en 16 veckors Jack Russel Terrier som vill ha mat heeella tiden!

Nu står den på tangenbordet och slickar mina fingrar också xD. Hundens mage är verkligen en ballong, och hon bara längtar tills hon får tag på mackan som ligger på bordet ovanför tangentbordet... Kommer hon att få den? xD

Kanske bör tillägga att det lilla livet somnade i min famn nu :)


Idag bjuder jag påen cool bild :)

Kommentarer
Postat av: emma

så jävla gulligt med en valp! ge mig ;) vad gör du idag?

2009-10-22 @ 14:09:21
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0