Genialt (:

Har ni läst artikeln om killen som ställde sig på centralen i Malmö och hade en skylt där det stod "Jag är jäkligt trött på att vara arbetslös" ? SKrattade som f-n av någon anledning när jag såg det.. Måste säga att det är grymt smart att göra så.. Det är så länge sen det fanns springpojkar som sålde tidningar till människor, eller som man gjorde reklam för saker på sidan om husväggar..

Rent analytiskt sett så är det här ett grymt stort steg tillbaka i utvecklingen, för idag söker man mycket jobb per mail, inte traditionellt mellan 4 ögon xD Tror inte att jag själv skulle göra så.. man skulle känt sig ganska dum. Bra jobbat dock!


Vad tycker du om den idén?

Kommentarer
Postat av: victoria

Hahaha nej för fan, ingen carolina gynning, johan glans eller anna anka här inte :O

Här snackra vi riktigt het skånska ;D

Ojaa, Victoria är aldrig omöjlig ;D

Alla borde få en del av victorianska.



Jo men jag har riktigt mycket otur, jag vet inte hur många ggr jag legat inne på akuten för sjuka saker, som typ en gång fick jag in en pinne genom tummen och sånna saker som bara inte händer XD haha



Jaa den är godast manglad :D det ska du veta :)

Så lite så :)



2009-10-06 @ 19:20:44
URL: http://vikkelito.blogg.se/
Postat av: victoria

Ja visst förstår du :D

Oooja, bara och säga till när du e redo ;P

Krävs förberedelse :D



Haha jaa du vet jag var liten co hskulle bygg aen kojje med en poalre och jag slet en masa grenar och sånt så får jag en fet jävel genom tummen xD haha det gjorde lite ont vill jag lova xD samt har jag fiskat alla mina syskon också ;D alltså när jag ska kasta iväg så har jag fått mina syskon på kroken xD båda två ;D hunden var nära en gång också ;P haha



Hmm jag tog precis första tuggan av min macka när jag läste det där om extra färskt, tack för den ;) haha



Men tack så mkt :D :$

2009-10-06 @ 19:50:56
URL: http://vikkelito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0