Ännu en miss

Skulle till banken idag och få överfört studiebidraget till mitt konto. Det var en liten lapp som jag skulle fylla i banknummer på som hade kommit med posten. Jag hade precis fyllt i lappen och skulle bara fort upp på toa innan jag skulle cykla dit, och när jag kom ner så var lappen borta. Eftersom jag ibland förlägger saker och glömmer bort vad jag gjort när det rör sig om små tidsrum så tänkte jag att jag lagt lappen på något annat ställe. Jag letade tillsammans med min far i en kvart på alla tänkbara ställen.

Till slut så kollade min far i ett hörnskåp i vardagsrummet, helt random. Inne i skåpet låg lappen! Det var min far som gjort en blunder, inte ja.. tihi ^^

Har ni råkat ut för liknande saker? :)

Kommentarer
Postat av: emma

blä tråkigt med läxor. vad har du för planer denna fredag? (:

2009-10-09 @ 15:55:45
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: victoria

sv: haha skåne ligger ju 100 år härifrån :O:/

2009-10-09 @ 19:00:10
URL: http://vikkelito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0